2012. február 3., péntek

Hóesés.

Minek örülsz?
Mit veszel észre a világból?
Mi lehet igazán érték?

No erről bizony mindenki másképp vélekedik. S ez így is helyes.
Hazudnék (de nem teszem) ha nem tett volna boldoggá, talán még ma is, egy-egy tárgyiasult dolog létezése, megszerzése.
Csak egyszerűen megváltozott az értékrendszerem.

S mi tesz boldoggá?

Múlt hétvégén egy gyönyörű hangverseny - de jó is volt.
Budapestre utaztam, hogy találkozzak egy barátnőmmel, még ha csak pár óra erejéig is - semmi kedvem nem volt hazajönni.
Egy csodaszép igaz történetet olvastam - mely igaz, létező, s talán pont ettől furcsa - van még ilyen?
Sikerült kitudja hányadszorra kikölcsönözni egy jó könyvet - szinte alig tudom letenni.

De az is boldoggá tesz, hogy ahogyan a családom körülvesz, szüleim (istenem, de jó hogy élnek még), a gyerekeim, tesókám, ahogy segítjük egymást.
Lettek új barátaim a Magazin által, s születnek tervek, hogyan tovább közösen, a "négy muskétásnő" :)))

A mai nap? Nem szeretem a hideget, de a hóesést annál inkább.
Megtisztulás. Nyugalom. Békesség. Álmok. Vágyak. Tervek. Emlékek. Új élet..... Mennyi minden kavargott bennem.


Otthon melege - hogyan is lehet más egy szürke hétköznap?
Tulajdonképpen semmi extra. De mégis.
Azzal chateltem, aki nagyon fontos nekem, s hol van ilyenkor a nagy távolság? Messze, de mégis oly közel :))))
Utazni volna kedvem.....
Terveztük a jövőt a "muskétásnőkkel".
Kiszaladtam a hópihék közé - ilyenkor még a bevásárlás sem zavar.
Finom illatok keringtek a konyhában - a nagy cula gyerekeimet vártam haza - finomsággal, és sütivel.

Most a gyertyáim égnek, finom édes füstölő illata árad szét a lakásban, forró teát szürcsölgetek, s egy talán vagy huszadszorra hallott zene cseng újra a fülembe - nem tudom megunni, s jönnek a gondolataim.
Milyen kevésnek tűnő, de nagy dolgoktól is lehet szép az Élet, a mai nap.

S hogy mi lesz holnap?
Remélem egy szánkózás, vagy egy séta, a hópelyhek között.......

Téged mi tesz boldoggá?
Mit szépet, vagy jót látsz meg magad körül?

Nincsenek megjegyzések: