2010. május 12., szerda

Az igaz szeretet 10 titka - könyvajánló /Adam Jackson/

Gondolom mindenkinek van több olyan könyve, melyet időközönként szívesen vesz újra és újra a kezébe. Nekem is. Talán 4-5 éve, hogy egymásra találtunk. Már számolni sem tudom, hányszor olvastam sorait. Ez olyan szívem-csücske könyv. Arról nem is beszélve, mennyiszer ajándékoztam meg vele szeretteimet. Mert az örömmel teli meglepődött arcokat nagyon szeretem nézni.

Egy ilyen alkalommal még felolvasást is tartottam egy eldugott kis étterem sarkában, névnap gyanánt. Drága barátnőm szemébe könnyeket csaltam, mert aki volt már igazán mélyen szerelmes, az érti igazán, mit jelent a "szavak ereje":

"Soha se féljünk kimondani a varázsszót: Szeretlek. Mindig fejezzük ki a szeretetünket annak, akit szeretünk - mert lehet, hogy utoljára látjuk őt."

És itt csordult ki a könnyünk. Szegény pincérek, ásványvíz mellé papírzsepit is felszolgáltak. Ez a könyv nem csak a szerelemről, hanem a szeretetről szól. Mély érzésekről. Az emberi kapcsolatok alappilléreiről. Ha eltévelyedek a nagybetűs életben, s mankót keresek, merre is tovább, csak előszedem a "titkokat", s máris tudom, hogyan tovább. Megnyugszom. Miért és minek van értelme. Újra utamon vagyok. Nekem ez a Biblia. Az Élet Bibliája. Nem tudok másképp élni, csak tiszta, őszinte, szeretetteljes, szenvedélyes létben. Más minden hamis.

Titkok: a gondolat, a tisztelet, az adni tudás, a barátság, az érintés, a "szabadnak hagyni" elv, a szavak, az elkötelezettség, a szenvedély, a bizalom ereje.

Szívemből ajánlom mindenkinek a "titkokat", kinek fontos, hogy örömmel és boldogsággal teli legyen az élete.

1 megjegyzés:

zsu írta...

Szerelem
Ha egyik a másikát
Repülni hagyja
De ha zuhan
Fél szárnyát kölcsön adja.
Szabó Éva