2010. április 18., vasárnap

Az 5 elem jelentősége személyiségünkben - 1 rész

A legtöbb Feng Shuival foglalkozó könyv, cikk, ...... az 5 elem, mint láthatatlan térbeli energiák jellemzésével kezdődik. Az emberek túlnyomó többsége viszont vajmi keveset hall az asztrológiai oldaláról. Számomra pedig ez a legérdekesebb. Megvizsgálni, feltárni az emberek személyiségét, a bennünk lévő energiákat, s főleg azt, hogy hogyan hatunk egymásra. Gondolom az már világos, hogy éreztük magunkat valakivel nagyon jól, akár az első találkozásnál, s olyan érzés villant át a buksinkban, hogy szavak nélkül is működik valami. Persze ez lehet pont ellenkezőleg is. S csak a saját véleményem, mert hiszek benne, az előző életekből hozott élmények sokasága is meghatározó lehet. De ez már egy másik téma.

Miután nem csak egyedül élünk ezen a bolygón, s nem minden helyzetben választhatjuk meg, hogy kivel élünk, dolgozunk, lakunk, mert muszáj helyzetek is vannak, nos ilyenkor fontos egy elemzés. A szüleinket, gyerekeinket, családtagjainkat nem mi választjuk. Kaptuk. Egy munkahelyen is többen dolgoznak. Párkapcsolat!!!!

A legfontosabb, hogy saját magunkat ismerjük meg. Mióta tudom, hogy milyen elemű vagyok, az élet minden területén elfogadóbbá váltam. Tény, hogy nehezen barátkoztam meg a gondolatával, s ellenkeztem, összetörtem, mert nem tetszett, amit hallottam.
De pont ez a felismerés segített, hogy boldogan éljem az életem. Azóta persze a "kis" családom elemzését is elvégeztem, és lőn világosság, csuda jól működnek a dolgok.

Az 5 elem 9 részre tagolódik, a víz és a tűz elem kivételével, a föld 3, a fa 2, a fém szintén még további 2 elemre osztódik. S hogy még egy kicsit bonyolítsuk, 9 évente a sorsunk is megújul. Mint ahogy a természet is.

Hányszor, de hányszor villant át a fejemben a gondolat, hogy mi a fenének nem tudtam én erről????? És mások? Pofon egyszerű. Jó persze számolni kell, elemezni, összehasonlító képletet készíteni.... De! A környezetemben sok-sok emberrel osztottam már meg ezt a filozófiát, s szeretném minél többnek is tovább adni, mert nagy segítség lehet ez a tradicionális ismeretanyag.

Nincsenek megjegyzések: