Örök téma.
Főnök-beosztott kérdése.
S persze főleg, ha a beosztott szemszögéből nézzük.
Még egy jól működő munkahelyi kapcsolatban is adódhatnak, úgy mond problémák, akár kommunikáció terén, munkafolyamatok kivitelezésében, tervek megvalósításában, stb.
Nem oly rég, egy "beosztott", férfi ember keresett meg, hogy segítsek.
Hogyan tud hatékonyabban dolgozni főnökével, milyen eszközök állnak rendelkezésére a kommunikáció terén?
Egyáltalán milyen személyiség, ő és főnöke?
Úgymond megkerestük a "kulcsot" , egymáshoz.
Az elemzés és az összehasonlító képlet megbeszélése után, a munkahelyén, mindezt továbbfejlesztette, stratégia tervet készített, s ennek segítségével állított fel egy táblázatot, pozitívumok, feladatok, szabályok kategóriában.
Lehet, ez most egyesek számára idegenül hangzik, de a tudatos gondolkodás, tervezés, célkitűzés élő példája lehet, hogy hogyan is működik munkahelyi szinten egy személyiségelemzés kivitelezése.
A pikantériája, hogy "beosztott" emberünk, irodai szobájának, bizonyos területek (hírnév, karrier, tudás, segítőkész emberek) energetizálására is ügyelt.
Cápa stratégia:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Al1OwOLWa6TRdFA1RlNvTGVfNkg0eUJjQVVXdUlTanc&hl=hu&pli=1#gid=0
Ez egy kis ízelítő számotokra, hogy is lehet tudatosan megtervezni munkahelyi életünket.
Te mi vagy? Beosztott, vagy Főnök?
Nálatok milyen munkahelyi elakadások vannak?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése