2010. június 17., csütörtök

Elemzések

Egy kis időre eltűntem írásaimmal,már kicsit hiányzott is az eszmefuttatás. De édes a teher, amit felvállaltam.

A Teremtés Házában, ahol dolgozom, nemrég nyílt napot szerveztünk nagy sikerrel. Új Medicina, Belső gyermek, Családállítás, "Élő ételek" - egészséges táplálkozásról tartottak előadást kollégáim, én pedig Feng Shui személyiségelemzéséről beszéltem.

Nagyon szeretem az ilyen napokat. Közelebb érzem magam az emberekhez, próbálom megmutatni a saját életemből felhozott példákkal, hogy van egy "különleges kulcs", mely segít, a hogyan tovább útvesztőiben. A Feng Shui elemzések mind ezt támasztják alá. A mellékelt elemzések anonimak és nem teljesek, hisz emberi életeket, sorsokat tárunk fel. Az intimitás itt is fontos. Ez csak egy kis ízelítő.

A nyílt nap óta nagyon sok megkeresés érkezett hozzám. Akárhány élettel találkozom, nem győzök hálát mondani a Feng Shui szellemének, hogy köszönöm. Hihetetlen mennyire hiteles. Engem is meghat, hogy ismeretlenül is mennyire igazak az elemzések. Arról nem is beszélve, hogy mivel igencsak érző lélek vagyok, s egy-egy elemzésnél teljesen beleérzem magam az adott személy életébe, teljesen átélem az életüket. Minden, eddig megszerzett tudásommal próbálom szolgálni az embereket, akik megtiszteltek azzal, hogy segítséget kérnek tőlem.

Egy elemzés elkészítése három fázisból áll.
1. Személyes találkozás, adatok egyeztetése és mivel nem látom értelmét csak egy általános elemzésnek, szeretem, ha konkrét kérdéseket kapok, melyekre választ várnak, esetleg döntés meghozatala előtt állnak.
2. Elemzés elvégzése otthon, ami részint időben mindig attól függ, hogy egy emberről vagy több személyről, tehát családtagokról, párkapcsolatról van szó.
3. Egy újbóli személyes találkozás, amikor átadom az elemzést, és ennek megbeszélése, tanácsadás.
4. Ez inkább kérés részemről, hogy szeretek visszajelzést is kapni, mit sikerült megvalósítani, hogy alakul az élete, esetleg ha vannak még újabb megoldásra váró feladatok, ennek megbeszélése.


S mint tudjuk nincsenek véletlenek, és én sem erőszakból teszem a dolgom :) :) :), mert hisz a Feng Shui nem csal. Ez lennék én, mint 7-es gua fém:

"Mindent táplál és mindent éltet maga körül. Bár rendelkezik vezetői képességekkel, de közel sem olyan mértékben, mint a 6-os fém. Az ő esetében a vezetés inkább tanácsadásban, szervezésben merül ki. Pillanatok alatt állítja fel a fontos tennivalókat."

Nincsenek megjegyzések: